Personalizar las preferencias de vacaciones

Utilizamos cookies para ayudarle a navegar por nuestra plataforma de manera eficiente y realizar determinadas funciones. A continuación encontrará información detallada sobre todas las cookies en cada categoría de consentimiento.

Las cookies clasificadas como "esenciales" se almacenan en su navegador, ya que son indispensables para el funcionamiento de las funciones básicas del sitio. ... 

Siempre activo

Las cookies necesarias son esenciales para las funciones básicas del sitio web y éste no funcionará de la forma prevista sin ellas. Estas cookies no almacenan ningún dato de identificación personal.

No hay cookies para ver.

Las cookies funcionales ayudan a realizar determinadas funciones, como compartir el contenido del sitio web en plataformas de medios sociales, recopilar comentarios y otras funciones de terceros.

No hay cookies para ver.

Las cookies analíticas se utilizan para comprender cómo interactúan los visitantes con el sitio web. Estas cookies ayudan a proporcionar información sobre métricas como el número de visitantes, la tasa de rebote, la fuente de tráfico, etc. Estas cookies ayudan a proporcionar información sobre métricas como el número de visitantes, la tasa de rebote, la fuente de tráfico, etc.

No hay cookies para ver.

Las cookies de rendimiento se utilizan para comprender y analizar índices clave de rendimiento del sitio web que ayudan a ofrecer una mejor experiencia de usuario a los visitantes.

No hay cookies para ver.

Las cookies publicitarias se utilizan para ofrecer a los visitantes anuncios personalizados basados en las páginas que han visitado anteriormente y para analizar la eficacia de la campaña publicitaria.

No hay cookies para ver.

Neden daha fazla tüketici, diyet tercihlerinden bağımsız olarak her zamankinden daha fazla bitki bazlı gıda satın alıyor? EIT (Avrupa Birliği İnovasyon ve Teknoloji Enstitüsü) yaptığı araştırmada bitki bazlı gıdaların tercih edilme sebeplerini araştırdı.

1) Sağlık nedenleri: Alerjiler, estetik güdüler (örneğin kilo verme) ve beslenmeyle ilgili sağlık sorunları gibi endişeler, bireyleri geleneksel hayvansal ürünlere alternatif diyetler aramaya teşvik etmektedir.

2) Sürdürülebilirlik ve hayvan refahı: Hayvan refahına ilişkin geniş çapta mevcut veriler ve iç görüler ile hayvansal ürünlerin çevre ve iklim değişikliği üzerindeki etkisine ilişkin daha fazla bilgi, tüketicileri daha etik seçimler yapmaya yönlendirmektedir.

3) Merak: Çeşitliliğe olan ilgi ve bilinenin ötesinde yeni dokular, tatlar ve konseptler denemek tüketicilere ilham vermektedir.

4) İyi hissetmek: Olumlu bir etki yaratmak için hayvansal ürünlerin aktif olarak azaltılması tüketicinin iyi hissetmesini sağlamaktadır.

5) Kasıtsız tüketim: Bitki bazlı ürünleri bilinçli olarak tüketmeyi hedeflemeyen, onları seçen ve hatta tesadüfen tüketen tüketiciler bulunmaktadır.

6) Tat tercihleri: Bitki bazlı ürünlerin artan mevcudiyeti ve çeşitliliği, tüketicileri en sevdikleri yiyeceklere alternatifler denemeye teşvik etmektedir.

7) Erişebilirlik: Bitki bazlı ürünler, normal süpermarketlerde ve tüketicilerin alışkın olduğu ortamlarda daha fazla bulunur hale gelmeye başladı. Bilinen markalar artık bitki bazlı ürünler sunmaktadır.

8) Alışkanlık ve adaptasyon: Tat tercihi ve ürünlere aşinalık etkili olmaktadır.

9) Güven eksikliği: Tüketiciler, et endüstrisindeki hayvan refahı ve hijyen endişesi bağlamında hayvansal gıda kalitesine karşı giderek daha fazla temkinli davranmaktadır.

10) Kültür ve sosyalleşme: Bitki bazlı gıdalar günümüzde giderek daha fazla kabul görmektedir. Tüketicilerin kültürünün ve kimliğinin bir parçası haline gelmiştir.

11) Trendler ve moda: Ana akım ve sosyal medyada artan popülarite ve görünürlük, tüketicilerin ilgisini yeni bitki bazlı gıdaları denemeye yöneltmektedir.

12) Ürün çeşitliliği: Sütlü içecek alternatifleri ve et alternatifleri başta olmak üzere çok çeşitli ürünler mevcuttur.

13) Dini nedenler: Belirli hayvansal ürünlerden kaçınan tüketiciler, diyetlerine çeşitlilik katmak için bitki bazlı alternatifleri tercih edebilmektedir.

Bibliografía:

  1. https://www.eitfood.eu/media/documents/Uni_Hohenheim_Whitepaper_16zu9.pdf 
Comparte.

Los comentarios están cerrados.

es_ESEspañol